مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 13:522022-10-14سياسي

لزوم حفظ هوشیاری در برابر فضای رسانه ای فریبکارانه دشمن


امام جمعه جیرفت فضای رسانه ای دشمن را فضای فریب خواند و گفت: مردم ما باید هوشیاری خود را حفظ کنند، آنها هیچ وقت حتی گوشه ای از حضور مردم، جوانان و بانوان دیندار را به نمایش نمی گذارند که خود نشان دهنده واقعیت آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، امام جمعه جیرفت ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر، با تبریک سالروز میلاد آخرین نبی خدا و فرزند ایشان امام صادق(ع)، پیامبر اکرم(ص) را الگویی برای همه مسلمانان جهان خواند و اظهار داشت: یکی از موارد الگو پذیری از ایشان، در اصلاح جامعه نمود پیدا می کند.

حجت الاسلام میثم تارم اضافه کرد: ما مسلمانان باید برای اصلاح جامعه از دیگران حریص تر بوده و با نهایت علاقه به اصلاح و پیشرفت جامعه خود بپردازیم تا به تعالی برسیم.

وی به آموخته ها و اندیشه های امام صادق(ع) پرداخت و عنوان کرد: فقه ما توسط ایشان تبیین شده و این موضوع مسؤولیت شیعیان را سخت تر می کند.

امام جمعه جیرفت به اغتشاشات اخیر در کشور پرداخت و خاطر نشان کرد: مردم از این اغتشاشات دچار خسارت های زیادی شدند و این آشوب های خیابانی به جان، مال، قرآن، مقدسات و تمام اموری که مورد احترام جامعه ما بوده جسارت و توهین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفظ هوشیاری در برابر فضای رسانه ای فریبکارانه دشمن

لزوم حفظ هوشیاری در برابر فضای رسانه ای فریبکارانه دشمن