مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 21:322022-10-14اقتصادي

خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «علیرضا پیمان پاک» رییس سازمان توسعه تجارت از ایجاد خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان با هدف صادرات به کشور های حوزه اوراسیا خبر داد و گفت: - پیمان پاک از ایجاد خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان با هدف صادرات به کشور های حوزه اوراسیا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پیمان پاک رییس سازمان توسعه تجارت از ایجاد خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان با هدف صادرات به کشور های حوزه اوراسیا خبر داد و گفت: در این باره یک خودروساز ایرانی و یک سرمایه گذار از طرف ارمنستان اعلام آمادگی کرده اند که این موضوع از طریق وزارت اقتصاد ارمنستان و وزارت صمت ایران در حال پیگیری است.

رییس سازمان توسعه تجارت ایران افزود: موافقت اولیه برای احداث خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان انجام شده که بر اساس این موافقتنامه، طرح توجیهی آن آماده می شود.

پیمان پاک با بیان اینکه در حوزه همکاری های خودرویی با ارمنستان تهاتر انجام نمی شود، ادامه داد: هم اکنون بخش خصوصی ارمنستان، خودرو را از ایران خریداری و در بازار این کشور عرضه می کند.

وی با بیان اینکه خودرو های صادر شده به ارمنستان محصول شرکت ایران خودرو هستند، گفت: تاکنون سفارش گذاری 200 دستگاه خودرو به ارمنستان انجام شده و در مرحله نخست صادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان احداث می شود

خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان احداث می شود