مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 00:022022-10-14فرهنگي

برگزاری دو برنامه بزرگ پس از دو سال تعطیلی


شهردار زنجان با اشاره به برخی از برنامه های جانبی اجرا شده در حاشیه جشنواره آش و نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: خوشبختانه پس از دو سال کرونا شاهد گردهمایی عظیم زنجانی ها در این دو فستیوال بزرگ بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی آش و نمایشگاه ملی صنایع دستی ضمن تقدیر از دست اندرکاران این دو جشنواره بزرگ اظهار داشت: خوشحالیم که به واسطه این دو برنامه بزرگ شاهد روزهای شادی در زنجان بودیم.

شهردار زنجان با اشاره به برخی از برنامه های جانبی اجرا شده در حاشیه جشنواره آش و نمایشگاه ملی صنایع دستی بیان کرد: خوشبختانه پس از دو سال کرونا شاهد گردهمایی عظیم زنجانی ها در این دو فستیوال بزرگ بودیم.

رییس گروه مراکز و خدمات گردشگری اداره کل میراث فرهنگـی،گردشگری و صنایع دستی نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ارتباط با داوری آش های پخته شده گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی مردم را در طعم آش های پخته شده مواجه بودیم.

ابوالفضل اجلی با اشاره به اینکه داوران روز گذشته نسبت به داوری غرفه های برتر در آش اقدام کردند، افزود: ملاک های متعددی برای انتخاب آش برتر در نظر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دو برنامه بزرگ پس از دو سال تعطیلی

برگزاری دو برنامه بزرگ پس از دو سال تعطیلی