مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-15سياسي

عبور ایران خودرو از تحریم های سخت امیدبخش است


نماینده ولی فقیه در استان قم اعلام کرد: آن چه امروز در صنعت خودرو ایران اتفاق افتاده و دستاوردهای مهمی که در دوران تحریم به دست آمده کاملا امیدبخش است و نشان از غیرت دینی و ملی مدیران و مهندسان جوان ایران اسلامی دارد و این مسیر نیز باید با قدرت ادامه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس - آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب افزود: عدم وابستگی مدیران صنعت خودروی کشور به جریان های سیاسی می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات در این صنعت باشد تا به واسطه دلگرمی مدیران و کار و تلاش بیش تر موفقیت های بزرگ تری در این صنعت محقق شود .

وی با اشاره به همت مدیران گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه تکمیل خودروهای ناقص و تصمیم قاطع در راستای عبور مستقیم خودرو از خطوط تولید گفت: توجه به موضوعاتی همچون کیفیت و تولید محصولات جدید با تکیه بر توان علمی جوانان ایرانی هم از نظر انسانی و هم از نظر معنوی حائز اهمیت است و باید تلاش کنیم این روند در صنعت خودرو کشور متوقف نشود.

امام جمعه قم با بیان این که ملاقات با مدیران ایران خودرو و ارایه گزارش در مورد پیشرفت های این صنعت را برای اولین بار شاهد هستیم گفت: مدیران صنعت خودرو باید دغدغه ها و انتقاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور ایران خودرو از تحریم های سخت امیدبخش است

عبور ایران خودرو از تحریم های سخت امیدبخش است