مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-15سياسي

نیروی انتظامی نماد اقتدار و ایستادگی در کشور است


فرمانده سپاه قدس گیلان، نیروی انتظامی را نماد اقتدار در ایجاد امنیت جامعه دانست و گفت: فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در کشور به طور شبانه روزی در حال تلاش برای رفاه جامعه و افزایش امنیت و آرامش در جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در دیدار با سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان در سالن اجتماعات فراجا با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمامی بحران ها در کنار مردم است، اظهار کرد: در هنگام بحران، تمامی نهادهای امنیتی و انتظامی در کنار دیگر بوده و از هیچ تلاشی برای ایجاد آرامش و حفظ جان مردم دریغ نمی کنند.

وی با تاکید بر وحدت وجود میان نهادهای امنیتی در جمهوری اسلامی در مواقع بحران گفت: و نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی و سپاه در کشور و استان گیلان در کنار دیگر هستند و هیج موقع این دو نهاد با هم احساس جدایی نکردند.

  فرمانده انتظامی استان گیلان، بسیج را یک نعمت برای جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: بسیج یک نعمت در کشور بوده و مردم با دیدن بسیجی ها در جامعه احساس آرامش می کنند زیرا معتقدند هدف بسیج کمک به مردم در تمامی شرایط است.

  انتهای پیام/84008


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی نماد اقتدار و ایستادگی در کشور است

نیروی انتظامی نماد اقتدار و ایستادگی در کشور است