مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 00:272022-10-15سياسي

نماینده دامغان: جلوگیری از دروغ گویی ها در فضای مجازی به قانون نیاز دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در حالی پارلمان و وزارت ارتباطات کاملاً با هماهنگی پیش می رفت و پیش نویس قانون نیز تهیه شد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قرار بود طرح نهایی در نامه ای به شورای عالی فضای مجازی ارسال شود تا آنها نظرشان را اعلام کنند و بعد از دو ماه این نظرات دریافت شود و کار در مجلس شورای اسلامی ادامه یابد.

علیزاده برمی اضافه کرد: اکنون نزدیک به پنج ماه از این مسأله می گذرد و هنوز پاسخی در این زمینه به نمایندگان مجلس ارائه نشده است که سرانجام ارسال و دریافت این نامه چه شد؟ وی بیان کرد: طرح ساماندهی فضای مجازی هنوز هم در مجلس مطرح است و این قانون پس از تصویب مجلس، تمام مواردی را که مربوط به دروغ گویی ها و انتشار اخبار غیرواقعی در فضای مجازی باشد، را پوشش می دهد و مسائل را ساماندهی می کند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش شود تا جلوی انتشار اخبار دروغ و مطالب غیرواقعی از سوی بسیاری از افراد در فضای مجازی گرفته شود و این امر تنها با قانون گذاری ساماندهی می شود.

علیزاده برمی افزود: عمده نمایندگان مجلس خواستار ساماندهی فضای مجازی در راستای تأمین امنیت، آرامش، رفاه و رونق کسب وکارهای مردم هستند و باید جلوی انتشار اخبار غیرواقعی و گفته های دروغ را گرفت و این امر به قانون نیاز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دامغان: جلوگیری از دروغ گویی ها در فضای مجازی به قانون نیاز دارد

نماینده دامغان: جلوگیری از دروغ گویی ها در فضای مجازی به قانون نیاز دارد