مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 21:072022-10-16اقتصادي

ایران در ارمنستان خودرو می سازد


موافقت اولیه برای احداث خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان انجام شده که بر اساس این موافقتنامه، طرح توجیهی آن آماده می شود.

- رییس سازمان توسعه تجارت ایران از ایجاد خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان با هدف صادرات به کشورهای حوزه اوراسیا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا پیمان پاک اظهار کرد: در این باره یک خودروساز ایرانی و یک سرمایه گذار از طرف ارمنستان اعلام آمادگی کرده اند که این موضوع از طریق وزارت اقتصاد ارمنستان و وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ایران در حال پیگیری است.

رییس سازمان توسعه تجارت ایران افزود: موافقت اولیه برای احداث خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان انجام شده که بر اساس این موافقتنامه، طرح توجیهی آن آماده می شود.

پیمان پاک با بیان اینکه در حوزه همکاری های خودرویی با ارمنستان تهاتر انجام نمی شود، ادامه داد: بخش خصوصی ارمنستان، خودرو را از ایران خریداری و در بازار این کشور عرضه می کند.

وی با بیان اینکه خودروهای صادر شده به ارمنستان محصول شرکت ایران خودرو هستند، گفت: تاکنون سفارش گذاری 200 دستگاه خودرو به ارمنستان انجام شده و در مرحله نخست صادرات خودرو به صورت آزمایشی بوده است و منتظریم که نتایج آن دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در ارمنستان خودرو می سازد

ایران در ارمنستان خودرو می سازد