مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 22:222022-10-16سياسي

خلف وعده جهاد کشاورزی به کشاورزان درخصوص صادرات کیوی به هند


نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به سهم بسیار زیاد شهرستان رودسر در تولید محصولات کشاورزی و تامین مواد غذایی کشور گفت: بارکدی که جهاد کشاورزی قول داد در اختیار کشاورزان قرار گیرد تا محصول کیوی را به هندوستان صادر کنند ضعیف عمل کرده و کشاورز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان عصر امروز در مراسم جشنواره ملی فندق در زیاز و املش باشد.

  وی با بیان اینکه گیلان به عنوان یکی از 6 قطب کشاورزی کشور محسوب می شود، افزود: اشکورات رودسر قطب تولید فندق کشور است که کشاورزان منطقه با صورت سرخ نگه داشتن و براساس غیرت، تعصب و حب وطن و بخشی نیز براساس نیازمندی های روزمره زندگی خود توانسته اند نسل به نسل تولید این محصول را حفظ کرده و تا اینجا برسانند.

  نماینده مردم رودسر و املش در مجلس به استعدادهای بی نظیر منطقه در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: شهرستان رودسر به لحاظ اقلیم و شرایط آب و هوایی ظرفیت منحصر بفرد در حوزه کشاورزی و تنوع محصولات دارد اما از حیث دارا بودن شاخص ها شرایط شهرستان خیلی خوب و مناسب نیست.

  وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی خیلی خود را متولی تجاری سازی محصولات کشاورزی نمی داند، بیان کرد: وزارتخانه جهاد کشاورزی با توجه به اینکه معاونت های مختلفی دارد، سازمان های مختلفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلف وعده جهاد کشاورزی به کشاورزان درخصوص صادرات کیوی به هند

خلف وعده جهاد کشاورزی به کشاورزان درخصوص صادرات کیوی به هند