مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 06:522022-10-17بين الملل

آشوب در زندان و فراری دادن زندانیان، نقشه ای که ناتمام ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همان قدر که حضور اراذل و اوباش و زورگیران، سارقان، کلاهبرداران و محکومان حوادث امنیتی و تروریستی در سطح جامعه و میان مردم باعث ایجاد اضطراب و نگرانی آن ها می شود، - هیچ یک از افراد جامعه با آزادی و فراری دادن مجرمان جرائم مختلف شامل کلاهبرداران، سارقان، مجرمان امنیتی خطرناک و تروریست ها از زندان موافق نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همان قدر که حضور اراذل و اوباش و زورگیران، سارقان، کلاهبرداران و محکومان حوادث امنیتی و تروریستی در سطح جامعه و میان مردم باعث ایجاد اضطراب و نگرانی آن ها می شود، دربند بودن متخلفان جرائم مختلف باعث ایجاد آرامش و برقراری امنیت خواهد بود.

حفظ امنیت محیط زندان و مراقبت از زندانیان  هم در جنبه های مختلف و جلوگیری از ایجاد فضای مناسب جهت فرار از زندان، مسائل مهم دیگری هستند که در کنار خدمات متعددی که به آن ها ارائه می شود، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و این مدیران و مسئولان سازمان زندان ها هستند که باید به موارد فوق توجه کنند.

سناریوی فراری دادن زندانیان و ایجاد هرج و مرج در محیط داخلی زندان، سناریوی قدیمی و تکراری است که با مظلوم جلوه دادن زندانیان برهم زننده نظم و انضباط زندان چیده شد و نتیجه دلخواه طراحان آن را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوب در زندان و فراری دادن زندانیان، نقشه ای که ناتمام ماند

آشوب در زندان و فراری دادن زندانیان، نقشه ای که ناتمام ماند