مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-17اقتصادي

اخبار مهم کدال یکشنبه 24 مهر 1401


روز یکشنبه 24 مهر 1401 اطلاعیه های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه ها خواهیم پرداخت.

- برگزاری مزایده وملل موسسه اعتباری وملل در نظر دارد سهام خود در شرکت ها (گروه توسعه اقتصاد ملل، سهامی فرش ایران، تامین سرمایه نوین) و املاک مازاد را به افراد حقیقی یا حقوقی متقاضی و واجد شرایط بر اساس قیمت پایه اعلامی به بالاترین قیمت پیشنهادی و به صورت نقدی و اقساط (سهام شرکت ها فقط به صورت نقدی) واگذار نمایند.

شرایط مزایده شرایط فروش: نقدی: 50 درصد بهای مورد معامله همزمان با انعقاد قرارداد , 45 درصد همزمان با تحویل ملک مورد معامله (حداکثر یک ماه بعد از انعقاد قرارداد) و 5 درصد همزمان با تنظیم سند رسمی دریافت می گردد.

اقساطی: 30 درصد نقدی مابقی در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک در اقساط حداکثر 60 ماهه دریافت می گردد.

تاریخ برگزاری مزایده 1401.

8.

4 می باشد.

شفاف سازی خفولا پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سودآوری شرکت خفولا به استحضار می رساند پیرو ارائه صورت های مالی 6 ماهه در سامانه کدال، لازم به ذکر است که سهامداران گرامی گزارشات شرکت در این سامانه را ملاک ارزیابی ومعاملات خود قرار داده وضمنا این شرکت با توجه به وضع بازار پیمانکاری پیش بینی می کند نهایت سود عملیاتی در حالت خوشبینانه در سال ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار مهم کدال یکشنبه 24 مهر 1401

اخبار مهم کدال یکشنبه 24 مهر 1401