مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 09:072022-10-17سياسي

اولین مرکز تولید محتوای دیجیتال کشور در قزوین راه اندازی می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین گفت: در آینده ای نزدیک به دنبال ایجاد مرکز نوآوری کشاورزی در استان و همچنین ایجاد اولین مرکز تولید محتوای دیجیتال کشور در قزوین هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، هجدمین جلسه کمیته سرمایه گذاری موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف استان قزوین به میزبانی شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: یکی از برنامه های ما اعتمادسازی به وقف در بین آحاد مردم می باشد و دلیل این اعتمادسازی ثمره ان است که اکنون مشهود است اگر ساعت ها از وقف و کارکردهای ان بیان کنیم به اندازه لحظه ای حضور و مشاهده این تلاش ها اثرگذار نیست.

وی ادامه داد: باید باور ما بر این اصل شکل گیرد که این نوع فعالیت اثر گذارتر بر جامعه و همچنین مولد اشتغال زایی و بهره وری می باشد و اگر به دنبال احیا موقوفات هستیم باید در همه حوزه ها و با توجه به ظرفیت ها و بومی سازی فعالیت ها اقدام کنیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین تصریح کرد: در حوزه های کشاورزی، دامپروری و دامداری باید با تلاش و همتی مصاعف تر نسبت به گذشته و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هر شهرستان به صورت بومی سازی وارد شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز تولید محتوای دیجیتال کشور در قزوین راه اندازی می شود

اولین مرکز تولید محتوای دیجیتال کشور در قزوین راه اندازی می شود