مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-17پزشكي

بانوان در رشد و کمال جامعه نقش آفرین هستند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت : زنان تضمین کننده سلامت خانواده هستند و نقش آنان در رشد و کمال افراد خانواده تعیین کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پیامی هفته سلامت بانوان به بانوان تبریک گفت و بر نقش اثرگذار آنها در جامعه و خانواده تاکید کرد.

در متن این پیام آمده است: همه ساله با هدف اطلاع رسانی و حساس سازی گروه های مختلف جامعه در خصوص اولویت های سلامت زنان، هفته پایانی مهر به عنوان هفته سلامت بانوان ایرانی(سبا) نامگذاری می شود.

با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت، مواردی نظیر ارتقای دانش و آگاهی، اطلاع رسانی به عموم مردم و تغییر رویکردهای بهداشتی و درمانی در این زمینه، از مهم ترین موضوعات مورد نظر در هفته ملی سبا در سال جاری است و در همین راستا شعار امسال با عنوان سلامت زنان، بنیان خانواده سالم و جامعه جوان انتخاب شده است.

بی شک خانواده به عنوان مهم ترین و بنیادی ترین نهاد اجتماعی در تشکیل شخصیت افراد بسیار موثر بوده و موجب دوام و بقای جامعه و فرهنگ است؛ نخستین شرط داشتن جامعه ای سالم و پویا، سلامت، پایداری و تحکیم خانواده است و زنان، تضمین کننده سلامت و تحکیم خانواده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان در رشد و کمال جامعه نقش آفرین هستند

بانوان در رشد و کمال جامعه نقش آفرین هستند