مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 12:372022-10-17حوادث

محتشمی پور: هنوز نتوانسته ام از سلامت تاجزاده خبر بگیرم


لحظات پرالتهاب و نگران کننده ای را دیشب گذراندم، نه فقط به خاطر مصطفی تاجزاده، بلکه برای همه زندانیان و خانواده های شان مانند همه مردم ایران نگران بودم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اعتماد نوشت: در آتش سوزی شنبه شب زندان اوین 4 زندانی بر اثر استنشاق دود درگذشتند؛ 61 نفر مجروح و 10 نفر آن ها بستری شده اند که حال 4 نفر آن ها وخیم است.

این خبری است که روز گذشته توسط مرکز رسانه ای قوه قضاییه دراختیار رسانه ها قرار گرفته است، بدون اینکه اسامی کشته شدگان و زخمی ها اعلام شود و به گونه ای اعلام شد، فوتی ها جزو محکومین ناشی از سرقت بوده اند! که انگار جان کشته شدگان جرایم عادی، اهمیت کمتری دارد.

ماجرایی که شنبه شب آغاز و در غفلت صدا و سیما و رسانه های اصولگرا بلافاصله در شبکه های اجتماعی و برخی شبکه های ماهواره ای ترند شد.

حول و حوش ساعت 21 و 15 دقیقه شب بود که شبکه های اجتماعی اخباری درخصوص وقوع آتش سوزی گسترده در زندان اوین روی خروجی خود قرار دادند.

زندانی که از تاریخ بلندبالایی برخوردار است و همراه با تاریخ معاصر کشور فراز و فرود فراوانی را تجربه کرده و طی سال های اخیر به دلیل حضور بسیاری از چهره های سیاسی و اساتید دانشگاه در آن، شهرت فراوانی نه فقط در ایران بلکه در فضای بین المللی پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتشمی پور: هنوز نتوانسته ام از سلامت تاجزاده خبر بگیرم

محتشمی پور: هنوز نتوانسته ام از سلامت تاجزاده خبر بگیرم