مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 14:322022-10-17فرهنگي

مشهد، گلستان و آذربایجان شرقی به «مهر سینمای ایران» پیوستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ستاد خبری برنامه «مهر سینمای ایران»، این رویداد به دبیری قادر آشنا به مناسبت روز ملی سینما و با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در .

- مشهد، گلستان و آذربایجان شرقی به مهر سینمای ایران پیوستند رویداد مهر سینمای ایران به دبیری قادر آشنا در استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و گلستان در حال برگزاری است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ستاد خبری برنامه مهر سینمای ایران ، این رویداد به دبیری قادر آشنا به مناسبت روز ملی سینما و با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته های مختلف و هنرمندان ایثارگر طراحی و پیش بینی شده است.

برگزاری مهر سینمای ایران در مراکز استان های ایران در حال برگزاری است.

برخی مدیران و معاون های هنری و سینمایی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های آذربایجان شرقی، گلستان و خراسان رضوی از جزییات این جشنواره خبر دادند که در ادامه می خوانید: علی محرمی معاون هنری و سینمایی استان آذربایجان شرقی درباره تاریخ برگزاری مهر سینمای ایران در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد، گلستان و آذربایجان شرقی به «مهر سینمای ایران» پیوستند

مشهد، گلستان و آذربایجان شرقی به «مهر سینمای ایران» پیوستند