مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 14:322022-10-17سياسي

بحران سگ های ولگرد در کرج


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: دستورالعمل های جاری، تمایلات احساسی، بهانه های حیوان دوستی و در برخی موارد منفعت طلبی طریق موثر و کارآمد حل معضل سگ های بلاصاحب نیست و پروتکل های مشترک علمی شهرداری، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جواد چپردار رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به معضل سگ های بلاصاحب، گفت: دستورالعمل های جاری، تمایلات احساسی، بهانه های حیوان دوستی و در برخی موارد منفعت طلبی طریق موثر و کارآمد حل این معضل نیست و پروتکل های مشترک علمی شهرداری، شورا و سازمان دامپزشکی می تواند راه گشا باشد.

او در اولین جلسه هم اندیشی روسای کمیسیون های خدمات شهری شوراهای اسلامی شهر و معاونین خدمات شهری شهرداری های استان البرز اظهار کرد: روزانه 1400 تن زباله وارد حلقه دره می شود که 700 تن آن مربوط به کرج است.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به ضرورت بازیافت نخاله های ساختمانی هم گفت: تولید نخاله های ساختمانی در کرج به روزی 400 تن می رسد ولی تا کنون برای ساماندهی آنها اقدام موثری صورت نگرفته و صرفا به جمع آوری و انباشت آنها بسنده کرده ایم.

بازیافت نخاله و پسماند ساختمانی تا 90 درصد امکان بهره مندی دوباره از آنها را ممکن می سازد که این امر قطعا به تغییر سیمای شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران سگ های ولگرد در کرج

بحران سگ های ولگرد در کرج