مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 19:422022-10-17اقتصادي

پوشش بیمه ای 6 میلیون نفر همزمان با جراحی اقتصادی دولت


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: همراه با جراحی اقتصادی دولت حدود 6 میلیون نفر از جمعیت کشور که فاقد پوشش بیمه ای بودند به صورت رایگان و غیر حضوری زیر چتر حمایتی سازمان بیمه سلامت ایران قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد جعفری امروز در دیدار رحمان جلالی معاون سیاسی استاندار کرمان به مناسبت هفته بیمه سلامت اظهار داشت: هزینه برخی از داروها و خدمات درمانی صعب العلاج به طور 100 درصد زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته بیمه سلامت و در روز پنجشنبه این هفته همایش سالانه بیمه سلامت را با حضور اصحاب سلامت استان، بیمارستان ها، مراکز خدمات درمانی و انجمن های پزشکی و نظام پزشکی در استان کرمان برگزار می کنیم.

جعفری از پوشش بیش از یک میلیون و800 هزار بیمه شده توسط بیمه سلامت استان کرمان خبر داد و یادآور شد: این جمعیت 65 درصد جمعیت استان کرمان را تشکیل می دهد.

وی عنوان کرد: بزرگترین اقدام انجام شده در حوزه بیمه سلامت جمع آوری دفترچه های بیمه کاغذی و همچنین اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک بود که به صورت پایلوت از کرمان آغاز و به سراسر کشور اشاعه داده شد و این طرح در بودجه سال جاری نیز ردیف گرفته و تکلیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه ای 6 میلیون نفر همزمان با جراحی اقتصادی دولت

پوشش بیمه ای 6 میلیون نفر همزمان با جراحی اقتصادی دولت