مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 09:422022-10-18سياسي

ناترازی گاز زنجیره ای از مشکلات امنیتی و اقتصادی را به دنبال خواهد داشت


ناترازی گاز، بیکاری پرسنل و تعطیلی کارخانجات، عدم صادرات، ارزآوری و همچنین زنجیره ای از مشکلات امنیتی و اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه نیز در ادامه روند رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون متبوع خود اظهار کرد: این موضوع یکی از بحث های ضروری کشور در ارتباط با ناترازی و میادین مشترک است.

بحث این نیست که فقط در کمیسیون ما مطرح شده باشد بلکه در برنامه های توسعه کشور و هم در بودجه سنواتی و هم تاکیدات صریح مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی امنیت ملی و بررسی گزارشات ناترازی در جلسات مشترک دولت و مجلس منجر به تهیه گزارش در این رابطه شد.

وی افزود: عدم سرمایه گذاری در این حوزه و تحریم ها و عدم تامین سرمایه گذاری داخلی و خارجی منجر شده که امروز کشور با شرایط ناترازی مواجه شود.

اگر مجلس در برنامه توسعه هفتم و در بودجه 1402 و پس از آن فکر جدی نشود، ما با بحران های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، اشتغال و معیشت بیش از گذشته مواجه خواهیم شد.

حسنوند ادامه داد: نیروگاه های برقی ما در زمستان و تابستان با کاهش تامین سوخت مواجهند.

ما در زمستان سال گذشته حدود 190 میلیون مترمکعب کاهش و ناترازی گاز داشتیم؛ پیش بینی ما هشت درصد برای زمستان امسال و بیش از 230 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناترازی گاز زنجیره ای از مشکلات امنیتی و اقتصادی را به دنبال خواهد داشت

ناترازی گاز زنجیره ای از مشکلات امنیتی و اقتصادی را به دنبال خواهد داشت