مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-18ورزشي

بهتاج: روزهای خوب تراکتور در راه است/ کاوه رضایی آماده بازی است/در حال بروز رسانی


سرپرست مدیر عاملی باشگاه تراکتور گفت: روند تیم تراکتور رو به رشد بوده و روزهای بهتری در انتظار این تیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ایوب بهتاج در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای سخنانم روز 26 مهر روز تربیت بدنی را تبریک می گویم و برای همه اهالی ورزش، تیم های ورزشی و تیم ملی کشور در جام جهانی آرزوی موفقیت کرده و امیدواریم برای اولین بار به مرحله بعدی صعود کنند.

وی در مورد جذب بازیکنان گفت: قبل از من اردوی اول در فنی باشگاه تراکتور گفت: در این مورد آقای بردیف صاحب نظر است و هر وقت خواستند می توانند کادر فنی خود را در با نفرات ایران و یا خارجی تقویت کنند.

مدیر عامل باشگاه گفت: توسعه تیم های پایه، دانش افزایی مربیان پایه، توسعه مدارس فوتبال باشگاه تراکتور در سراسر کشور از اهداف عمده این باشگاه بوده و در بخش سخت افزاری اقداماتی مهمی انجام شده که  محل مجزا برای فیزیوتراپی باشگاه تراکتور مهیا کردیم، محل اسکان تیم و تغذیه در کمپ باشگاه و اردوی پیش از بازی، زمین چمن مطلوب از جمله اقدامات موثر باشگاه تراکتور می توان اشاره کرد.

بهترین عملکرد در ورزش جوانان استان را داشتم من در 27 فروردین امسال مسوولیت خود در ورزش و جوانان استان را  تحویل دادم در هفته دولت در شهریور امسال بین 31 دستگاه، اداره ورزش و جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهتاج: روزهای خوب تراکتور در راه است/ کاوه رضایی آماده بازی است/در حال بروز رسانی

بهتاج: روزهای خوب تراکتور در راه است/ کاوه رضایی آماده بازی است/در حال بروز رسانی