مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 15:322022-10-18فرهنگي

بندیکت کامبربچ صحنه های «دکتر استرنج 2» را خشن تر کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، بندیکت کامبربچ با بازنویسی برخی صحنه های «دکتر استرنج 2» آن ها را تیره تر کرد، چون معتقد بود نیاز به خشن تر شدن وجود داشت.

- بازیگر انگلیسی دکتر استرنج با بازنویسی برخی صحنه های فیلمش آن را تیره تر کرده که با اقبال همکارانش هم روبرو شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، بندیکت کامبربچ با بازنویسی برخی صحنه های دکتر استرنج 2 آن ها را تیره تر کرد، چون معتقد بود نیاز به خشن تر شدن وجود داشت.

وقتی فیلم دوم دکتر استرنج با عنوان دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی در بهار امسال راهی سینما ها شد، شخصیت جادویی دنیای مارول با بازی بندیکت کامبربچ را دوباره در مرکز توجه دوستداران فیلم های ابرقهرمانی قرار داد.

پس از موفقیت بزرگ مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست ، فیلم دوم دکتر استرنج دنیای سینمایی مارول را بیشتر از همیشه به مرز های فراواقعی برد و طرفداران را به سفر بصری جدیدی کشاند.

بسیاری این موفقیت خلاقانه را به سام ریمی کارگردان فیلم نسبت دادند که با ابداع موثر این ژانر با سه گانه مرد عنکبوتی در دهه 2000 با این فیلم بازگشته بود.

وی منابع این ژانر، کتاب های کمیک و داستان های ترسناک را چنان با هم ترکیب می کرد که معجونی عالی برای نهایت خیال فراهم می ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندیکت کامبربچ صحنه های «دکتر استرنج 2» را خشن تر کرد

بندیکت کامبربچ صحنه های «دکتر استرنج 2» را خشن تر کرد