مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 16:172022-10-18اقتصادي

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و کار آفرینی بانوان در پردیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس نمایشگاه بانوان کارآفرین شهرستان پردیس پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان این شهرستان در فاز 3 پردیس افتتاح شد.

ظفر پورابراهیم فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری این نمایشگاه و ارائه تسهیلات برای بانوان، اظهار کرد: تسهیلات مشاغل خانگی برای بانوان کارآفرین از سوی استان به تولیت بنیاد برکت تخصیص داده شده و با توجه به جذب کامل سهمیه این شهرستان برای سال جاری، درخواست افزایش یک ونیم برابری تسهیلات را داده ایم تا بتوانیسم به بانوان کارآفرین خدمت رسانی مناسب تری داشته باشیم.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، چهار نمایشگاه با حضور بیش از 60 بانوی کارآفرین برگزار شده اما ساماندهی این بانوان و ایجاد مجموعه ای ثابت برای آنها جز ضرورت های موجود در شهرستان پردیس است.

پورابراهیم افزود: به منظور برپایی نمایشگاه دائمی بانوان کار آفرین، از مجموعه ای که سابقا به منظور برگزاری نماز جمعه استفاده می شد، در صورت موافقت شرکت عمران و انجام امور اداری استفاده می کنیم.

فرماندار پردیس ادامه داد: یکی از مشکلات بانوانی که در حوزه مشاغل خانگی فعالیت دارند، نحوه عرضه محصولات است و بانوان کار آفرین در زمینه تولید محصولات مشکل خاصی نداشته و پس از آماده شدن مجموعه نمایشگاهی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و کار آفرینی بانوان در پردیس

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و کار آفرینی بانوان در پردیس