مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 16:572022-10-18اقتصادي

خودباوری صنعتی و بومی سازی درهپکو / مدیریت هپکو، الگویی برای عبور از بحران


شکوفایی و احیای دوباره هپکو، فرمول و الگویی برای رونق همه واحدهایی است که از خصوصی سازی و تحریم ها به فرجامی بحران زده رسیده اند و در وضعیت انحلال یا بی رونق قرار گرفته اند.

- خبرگزاری فارس  ـ اراک؛ کمتر کسی هست که در یک دهه گذشته نام هپکو و مشکلات مترتب بر آن که حاصل خصوصی سازی غلط این شرکت بود را به خاطر نداشته باشد.

در دهه یاد شده، بیش از 10 مدیرعامل و تیم مدیریتی که عمدتا با این صنعت نا آشنا بودند، مسئولیت این شرکت را به عهده گرفتند؛ اما متاسفانه موفق به راه اندازی مجدد این شرکت نشدند.

بعد از فراز و نشیب های بسیار مدیریتی، با تصمیم جهادی رییس وقت قوه قضاییه( ابراهیم رییسی) در خلع ید سهامداران نااهل  و سپردن سکان مدیریتی آن به تیم مدیریتی که در گذشته دوران طلایی هپکو را رقم زده بودند، مجددا بارقه امید در این صنعت مادرتخصصی درخشش گرفت و با حمایتی که سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهامدار عمده از شرکت مذکور و تیم مدیریتی آن داشت، برگ دیگری بر کتاب خودباوری صنعتی و بومی این کشور افزوده شد.

در دو سال گذشته، مدیران هپکو وعده تولید ماشین آلات معدنی سنگین را به جامعه صنعتی کشور دادند که این وعده در ابتدا و با توجه به مشکلات عدیده شرکت برای بسیاری از مسئولان و فعالان این حوزه غیر قابل باور بود؛ اما در اقدامی بسیار ارزنده و پرافتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودباوری صنعتی و بومی سازی درهپکو / مدیریت هپکو، الگویی برای عبور از بحران

خودباوری صنعتی و بومی سازی درهپکو / مدیریت هپکو، الگویی برای عبور از بحران