مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 15:072022-10-20فرهنگي

گزارش روز اول جشنواره فیلم کوتاه تهران/ خون جاری در رگ های سینمای ایران


جشنواره فیلم کوتاه تهران بعد از تمامی حواشی برگزار شد و حالا به خونی جاری در رگ های سینمای ایران تبدیل شده است.

- خبرگزاری فارس - گروه سینما: همیشه شور حال جشنواره های مختلف نشان از طراوت و بالندگی فضای مبدأ جشنواره دارد، جشنواره های سینمایی همیشه و در همه دنیا از این قاعده مستثنی نیستند.

جشنواره فیلم کوتاه تهران یکی از جشنواره های مهم سینمایی کشور ما است که داشتن تأییدیه از آکادمی اسکار اعتباری دوچندان به آن داده است.

جدا از این اعتبار، فیلم کوتاه هم عنصر مهم و جدا ناپذیری است که راه شروع فیلم سازی سینماگران بسیاری بوده است، سینماگرانی که هرکدام نقطه درخشانی در آسمانی پرده نقره ای هستند.

همه این اتفاقات شور و هیجان جدیدی را به جشنواره فیلم کوتاه تهران بخشیده است، جوانان و نسل نو سینما جمعیت اصلی حاضران این جشنواره هستند، نکته مهم و البته تفاوت این جشنواره با جشنواره ای مثل جشنواره فجر در همین است.

در راهرو های پردیس سینمایی ملت راه می روم، کمی از برنامه کارگاه تخصصی فیلم نامه با حضور بهروز افخمی گذشته است، شاید این دلیل موجهی برای حرکت جوانان و نسل نو سینما به سمت سالن شماره 12 سینما ملت باشد.

*نشست تخصصی فیلم نامه با بهروز افخمی وارد سالن شدم، چندنفری را می شناسم؛ اما اغلب جوانانی هستند که فرصت جشنواره را برای آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش روز اول جشنواره فیلم کوتاه تهران/ خون جاری در رگ های سینمای ایران

گزارش روز اول جشنواره فیلم کوتاه تهران/ خون جاری در رگ های سینمای ایران