مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 16:422022-10-20سياسي

سردار پاکپور: امنیت و منافع ملی ایران، خط قرمز ماست


فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: منافع و امنیت ملی ایران، خط قرمز ما است و چون در این مورد حساس هستیم رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه را برگزار می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سردار محمد پاکپور ظهر امروز همزمان با برگزاری رزمایش اقتدار ایران مقتدر در جمع مردم پارس آباد مغان، اظهار کرد: امنیت و آرامش و منافع ملی در اولویت و خط قرمز ما است و برگزاری رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه نشان از این جریان دارد.

وی با اشاره به این که منطقه مغان به لحاظ آب و خاک حاصلخیز از مناطق خاص کشور محسوب می شود، افزود: مردم خطه مغان سالیان سال است که نقش اساسی در امنیت مرزها دارند و تاکنون همچنین نقش ویژه ای در اقتصاد و کشاورزی ایفا کرده اند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار ایران قوی، تصریح کرد: قریب به 10 روز است که در منطقه شمال غرب کشور در حال برگزاری این رزمایش بزرگ هستیم.

سردار پاکپور با بیان اینکه با باتوجه به شرایط مناطق کشور رزمایش برگزار می کنم، ادامه داد: برنامه های مختلف رزمایشی در دستور کار قرار دارد اما مکان و زمان رزمایش به حساسیت آن منطقه وابسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پاکپور: امنیت و منافع ملی ایران، خط قرمز ماست

سردار پاکپور: امنیت و منافع ملی ایران، خط قرمز ماست