مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 16:472022-10-20سياسي

برگزاری 17 پاسداشت مردمی برای میرزا


به گفته دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان قرار است با استفاده از ظرفیت های مردمی و فرهنگی، 17 ویژه مراسم پاسداشت مردمی شهید میرزا کوچک در ایام شهادت سردار نهضت جنگل در شهرستان های استان گیلان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیین تشریح اقدامات جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان پیرامون پاسداشت یک صد و یکمین سالگرد شهادت شهید میرزا کوچک جنگلی ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران و فعالان فرهنگی این استان در خانه تاریخی میرزا کوچک در رشت برگزار شد.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در این مراسم با تأکید بر لزوم مردمی بودن اقدامات و استفاده از ظرفیت های مردمی در حوزه فرهنگ اظهار کرد: در همین راستا و با استفاده از ظرفیت های مردمی و فرهنگی، 17 ویژه مراسم پاسداشت مردمی شهید میرزا کوچک در ایام شهادت سردار نهضت جنگل در شهرستان های استان گیلان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین پوریوسفی با بیان اینکه مسئولان باید فرایندها و مدل های اعتمادبخش را برای فعال سازی ظرفیت های مردمی ایجاد کنند گفت: از جمله ویژگی های بارز نهضت جنگل، مردمی بودن آن است.

وی برگزاری رویداد هنری جنگل بارانی را یکی از اقدامات ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در راستای پاسداشت مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 17 پاسداشت مردمی برای میرزا

برگزاری 17 پاسداشت مردمی برای میرزا