مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-20سياسي

توصیه های آیت الله سبحانی به وزیر بهداشت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله جعفر سبحانی امروز در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه دشمن از ابتدای انقلاب به دنبال کاهش نیروی مولّد و میزان تولیدات واحد های صنعتی و کاهش امید در جامعه بود، - یکی از مراجع تقلید در دیدار با وزیر بهداشت گفت: باید در راستای تحقق سه موضوع مهم جوانی جمعیت ، افزایش تولید واحد های صنعتی و امیدآفرینی در جامعه بیش از پیش تلاش شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله جعفر سبحانی امروز در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه دشمن از ابتدای انقلاب به دنبال کاهش نیروی مولّد و میزان تولیدات واحد های صنعتی و کاهش امید در جامعه بود، اظهار کرد: باید در راستای تحقق سه موضوع مهم جوانی جمعیت ، افزایش تولید واحد های صنعتی و امیدآفرینی در جامعه تلاش کرد.

وی با اشاره به تبلیغ نادرست کنترل جمعیت در دهه های گذشته و اجباری کردن غربالگری جنین افزود: این دو موضوع تا حدی زیادی در کاهش میزان موالید در سالیان گذشته نقش داشته است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه بیان دستاورد های نظام در حوزه سلامت و انعکاس آن به افکار عمومی از مصادیق بارز امید افزایی است، تصریح کرد: دستاورد های بسیاری در سالیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های آیت الله سبحانی به وزیر بهداشت

توصیه های آیت الله سبحانی به وزیر بهداشت