مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 18:572022-10-20سياسي

استاندار گیلان: دولت از سرمایه گذاران بومی روستایی حمایت می کند


استاندار گیلان با بیان اینکه جوانان در روستا سرمایه گذاری کنند، گفت: افرادی که در روستا بمانند و سرمایه گذاری کنند مورد حمایت دولت قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، اسدالله عباسی استاندار در سفر یک روزه خود به این شهرستان در جمع صمیمانه مردم در مسجد امام جعفر صادق (ع) منطقه بره سر بخش خورگام این شهرستان با تأکید بر اینکه دولت از سرمایه گذاری جوانان در روستاها حمایت می کند، اظهار کرد: در حالی دولت مردمی و انقلابی آغاز بکار کرد که روزانه 800 نفر بر اثر کرونا فوت می کردند و شرایط بسیار بحرانی بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم در مهار کرونا با همراهی مردم کار جهادی کرده است، افزود: کشورهای استکباری در زمان کرونا نیازهای اولیه دارویی و درمان را از مردم دریغ کردند و کشور را در سخت ترین شرایط تحریم دارویی قرار دادند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در حل مشکلات مردم مصمم است، گفت: ریشه یابی، دسته بندی و حل مشکلات مناطق روستایی و شهری مورد توجه دولت است و باید مسئولان در گیلان به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار گیلان با اشاره به اعتبار  19 هزار میلیارد تومانی سفر پر خیر و برکت هیئت دولت برای گیلان، بیان کرد: این اعتبارات در بخش های مختلف زیرساختی راه، آب، گاز، کشاورزی و گردشگری و دیگر بخش ها دیده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: دولت از سرمایه گذاران بومی روستایی حمایت می کند

استاندار گیلان: دولت از سرمایه گذاران بومی روستایی حمایت می کند