مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 20:022022-10-20ورزشي

دشمن به دنبال نفوذ در دانشگاه و مدرسه است


جریان کینه توزی دشمن علیه ملت ایران به واقعه سیزده آبان و تسخیر لانه جاسوسی توسط جریانات دانشجویی و دانش آموزی باز می گردد و آن ها پیشگامان انقلاب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صادق ستاری فر، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه افتتاح زمین چمن مدرسه صارمیه ناحیه دو شهر اصفهان اظهار داشت: ظرف مدت 6 ماه ایجاد 1017 فضای ورزشی درون مدرسه ای در سطح کشور، یک اقدام جهادی و نهضت بود و برکتی که خون سردار سلیمانی به این طرح داد، باعث این حرکت گسترده شد.

وی تصریح کرد: نیمی از این فضاها به بهره برداری رسید و نیمی دیگر از آن ها نیز تا پایان سال در اختیار دانش آموزان قرارداده خواهد شد با این هدف که بتوانیم نسبت به کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و جذاب سازی محیط مدارس گامی رو به جلو برداریم.

ستاری فر ادامه داد: شاهد افتتاح زمین چمن در مدرسه استعدادهای درخشان هستیم و این پیام را به ما منتقل می کند که آموزش وپرورش به دنبال تربیت تمام ساحتی است؛ تصور عامه جامعه از دانش آموزان سمپاد این است که آن ها تمام وقت خود را باید صرف تحصیل کنند، اما این دانش آموزان در زمینه های فرهنگی و ورزشی نیز سرآمد هستند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در کار افتتاح این پروژه ها، ما رویدادها و المپیادهای درون مدرسه ای را دنبال می کنیم که با مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال نفوذ در دانشگاه و مدرسه است

دشمن به دنبال نفوذ در دانشگاه و مدرسه است