مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 17:122022-10-21اقتصادي

فروش اموال و دارایی های مازاد دولت با جدیت دنبال می شود


خزانه دار کل کشور، با اشاره به پیگیری منظم هیات دولت برای درآمدهای کشور گفت: باید تلاش و جدیت بیشتری در فروش دارایی های مازاد دولت انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از بدون وجود لشکر بزرگ همکاران شاغل در استان ها چه در حوزه های تامین درآمد و چه خزانه داری و سازمان های زیر مجموعه امکان پذیر نخواهد بود.

اکرمی در ادامه با تأکید بر اهمیت طرح جامع خزانه داری الکترونیکی در کشور گفت: در گذشته برای نگهداری چک ها فضای بزرگی در خزانه داری، ذیحسابی ها و استان ها اختصاص داده می شد، اما امروز با توجه به فراهم شدن این زیرساخت، بسیاری از مشکلات این حوزه بر طرف شده است.

وی در ادامه به عدم وحدت رویه و تفسیر از قانون محاسبات عمومی توسط ذیحسابان اشاره کرد و گفت: در گذشته به دلیل نوع نگارش قانون محاسبات عمومی در کشور در برخی موارد ذیحسابان مجبور بودند بر اساس آنچه از قانون استنباط می کردند عمل کنند و وحدت رویه در این زمینه وجود نداشت اما با تشکیل شورای نظارت مالی در حال حاضر ، ساز و کار قانونی مناسب برای جلوگیری از بروز این اختلاف رویه ها فراهم شده است.

خزانه دار کل کشور در ادامه گفت: اگر در یک استان ذیحساب ها در زمینه موضوع خاصی به اختلاف نظر رسیدند، شورای نظارت مالی که متشکل از نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اموال و دارایی های مازاد دولت با جدیت دنبال می شود

فروش اموال و دارایی های مازاد دولت با جدیت دنبال می شود