مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-22اجتماعي

بارش اولین باران پاییزی در کردستان/خوشحالی مردم و کشاورزان از نزول رحمت الهی


بارش اولین باران پاییزی در برخی نقاط کردستان و از جمله سنندج که از دیشب آغاز شده است، به هوای این استان طراوت بخشید و مردم را خوشحال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، از دیشب 29 مهرماه جاری سنندج و برخی شهرهای کردستان شاهد نخستین بارش باران در سال آبی جاری است و این بارندگی مردم این استان بخصوص کشاورزان را شادمان کرد و به هوا طراوت بخشید.

اداره کل هواشناسی کردستان پیشتر اعلام کرده بود، از بعدازظهر دیروز جمعه تا اواخر روز شنبه و یا اوایل روز یکشنبه موج بارشی وارد منطقه می شود، که نخستین موج بارشی پاییزی به شمار می رود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کردستان این شرایط بارشی بیشتر برای مناطقی از مریوان، سقز، سروآباد، زرینه، دیواندره، بیجار، ارتفاعات مرکزی استان و شمال شهر سنندج پیش بینی شده است.

همچنین براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان، تا امروز شنبه وزش باد در سطح استان قابل ملاحظه است، ضمن اینکه وزش باد برای تمام روزهای هفته جاری پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی کردستان اعلام کرد، دمای هوای استان از امروز روند کاهشی خواهد داشت اما پیش بینی می شود که صبح روز دوشنبه کمترین کاهش دما را در استان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش اولین باران پاییزی در کردستان/خوشحالی مردم و کشاورزان از نزول رحمت الهی

بارش اولین باران پاییزی در کردستان/خوشحالی مردم و کشاورزان از نزول رحمت الهی