مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 10:472022-10-22اقتصادي

رتبه اول جهانی صنعت الکترونیک در تولید محصولات نانویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گسترش فناوری های نو مانند فناوری نانو منجر به عرضه محصولات جدیدی به بازار های جهانی شده است که دارای ویژگی ها و کاربرد های متفاوتی به نسبت محصولات عادی هستند؛ - تاکنون تعداد 10 هزار و 212 محصول نانویی در بانک محصولات نانو به ثبت رسیده که این محصولات مربوط به 3295 شرکت از 64 کشور مختلف جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گسترش فناوری های نو مانند فناوری نانو منجر به عرضه محصولات جدیدی به بازار های جهانی شده است که دارای ویژگی ها و کاربرد های متفاوتی به نسبت محصولات عادی هستند؛ چرا که این محصولات به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، کیفیت زندگی را ارتقا می دهند و در بازار های مختلف با استقبال گسترده رو به رو شده اند.

با توجه به اهمیت فناوری نانو و لزوم پایش فعالیت های انجام شده در این حوزه، استت نانو به عنوان بانک اطلاعاتی ویژه محصولات نانویی از سوی ستاد نانو راه اندازی شد.

ماموریت این بانک جمع آوری، طبقه بندی، تحلیل و انتشار اطلاعات درباره محصولاتی است که مبتنی بر فناوری نانو هستند.

مخاطبان اصلی این بانک اطلاعاتی سیاستگذاران، صنعتگران و محققان هستند که می توانند اطلاعات لازم را به فراخور نیازشان از این بانک دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول جهانی صنعت الکترونیک در تولید محصولات نانویی

رتبه اول جهانی صنعت الکترونیک در تولید محصولات نانویی