مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-22سياسي

دیدار هیئت رییسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خیّر و مجری طرح مهارت و درآمد دانشجویی


هیئت رییسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خیر و مجری طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد) دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روبط عمومی وزارت علوم، نشست مشترکی بین هیئت رییسه این دانشگاه با مجری و خیّر دفتر طرح مهارت و درامد دانشجویی(مدد) با هدف آشنایی هیئت رییسه دانشگاه با طرح مدد و همچنین پیگیری اجرای تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه با این طرح در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

مصطفی قلم چی مجری دفترطرح مهارت و درآمد دانشجویی(مدد) در این جلسه تسهیل اشتغال دانشجویان در دو حوزه مهارت آموزی و اجرایی کردن ایده های کسب و کار ارزان دانشجویی به عنوان همکار بنیادهای خیرین حامی دانشگاه ها را از اهداف  طرح مدد برشمرد.

وی تصریح کرد: طرح مدد با حمایت ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  سومین سال متوالی است که صبق انعقاد تفاهم نامه موجود فعالیت خود را در دانشگاه های دانشگاه خوارزمی، صنعتی شاهرود و دانشگاه نیشابور ادامه می دهد.

هادی قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این دیدار با اشاره به تفاهم نامه همکاری بین  این دانشگاه و طرح مدد، خود اشتغالی و برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجربه مهارتی و هوش مالی، استفاده از ظرفیت های آموزشی و امکانات دانشگاه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیئت رییسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خیّر و مجری طرح مهارت و درآمد دانشجویی

دیدار هیئت رییسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خیّر و مجری طرح مهارت و درآمد دانشجویی