مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-22بين الملل

«عربی21»: امارات و عربستان در یمن به اختلافاتی طوفانی خورده اند


منابع آگاه پایگاه خبری «عربی21» از ورود مجدد نظامیان اماراتی به عدن و به کنترل درآوردن کاخ ریاست جمهوری خبر داده و تاکید کردند که این امر موجب اختلافاتی طوفانی با نیروهای سعودی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دو منبع یمنی روز گذشته (جمعه، 22 اکتبر) از ورود نیروهای نظامی جدید اماراتی به عدن ، پایتخت ادعایی دولت مستعفی معاشیق عدن شده و در داخل مقر رییس شورای ریاست جمهوری و اعضای آن (منتخبین ائتلاف عربی برای تشکیل دولت در یمن) مستقر شدند.

این منبع افزود که نیروهای اماراتی همچنین مسئولیت نظارت و حفاظت امنیتی کاخ ریاست جمهوری عدن را از نیروهای جدایی طلب شورای انتقالی تحت حمایت خود گرفته و به برخی از ساختمان های مسکونی که برخی از مسئولان دولت مستعفی در آن ها مستقرند، وارد شده اند.

منبع آگاه یمنی تایید کرد که نیروهای اماراتی متشکل از 200 سرباز در چندین ساختمان مهم داخل کاخ عدن از جمله دفتر رییس جمهور که مقر ریاست جمهوری، ساختمان عملیات و دفتر ارتباطات ریاست جمهوری   در آن قرار دارد، استقرار پیدا کرده اند.

همان منبع گفت: پس از ساعاتی از این استقرار ناگهانی، نظامیان اماراتی ها در مقر ریاست جمهوری، اختلافاتی بین فرمانده نیروهای اماراتی و فرمانده نیروهای سعودی در مورد اختیارات بین آن ها بالا گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عربی21»: امارات و عربستان در یمن به اختلافاتی طوفانی خورده اند

«عربی21»: امارات و عربستان در یمن به اختلافاتی طوفانی خورده اند