مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 11:322022-10-22ورزشي

پایان مسابقات تور تنیس آسیا با درخشش اصفهانی ها


مسابقات تور تنیس کمتر از 16 سال آسیا با قهرمانی پارسا فرقانی از اصفهان پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پارسا فرقانی و بردیا شریفی تنیسورهای اصفهانی در دیدار پایانی رقابت های تنیس کمتر از 16 سال تور آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری فرقانی به پایان رسید.

در دست نخست این بازی، فرقانی با نتیجه 2-6 مقابل حریف خود به پیروزی رسید، در دست دوم شریفی با نتیجه 6-7 پیروز شد تا تکلیف برنده این بازی در دست سوم مشخص شود.

در پایان دست سوم فرقانی موفق شد با نتیجه 5-7 مقابل رقیب خود به برتری برسد تا با کسب این نتیجه صاحب عنوان قهرمانی رقابت های تور تنیس آسیا شود.

به این ترتیب در پایان این مسابقات، پس از قهرمانی فرقانی در بخش انفرادی، بردیا شریفی دوم شد و دانیال مشتاقی فر عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

پیش از این و با برگزاری فینال بخش دونفره، پارسا فرقانی و دانیال مشتاقی فر برابر تیم دانیال عبادی و بردیا شریفی به پیروزی رسیدند و صاحب عنوان قهرمانی این بخش شدند.

مسابقات تور تنیس آسیا با حضور 27 ورزشکار در رده های سنی کمتر از 14 و 16 سال از شانزدهم مهر در جزیره کیش آغاز شده و 29 این ماه نیز به پایان رسید، سرداوری این مسابقات بر عهده محمدحسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان از اصفهان و مدیریت این رویداد نیز بر عهده سمیرا قدسی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مسابقات تور تنیس آسیا با درخشش اصفهانی ها

پایان مسابقات تور تنیس آسیا با درخشش اصفهانی ها