مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-22سياسي

دستگاه قضا پای درد دل محکومان مالی زندان کچویی/موافقت با با 50 درخواست اعسار


رییس کل دادگستری استان البرز ضمن بازدید از بند محکومان مالی زندان کچویی و بررسی مطالبات زندانیان این بند، با درخواست اعسار 50 محکوم مالی موافقت کرد و به 15 نفر نیز مرخصی اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، به همراه معاون نظارت بر زندان های دادگستری کل استان و 20 نفر از مدیران با حضور در ندامتگاه شهید کچویی کرج با تعدادی از محکومان مالی دیدار و به درخواست های آن ها رسیدگی کرد.

این بازدید به همراه رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب و دادستان عمومی و انقلاب کرج، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان، سرپرستان مجتمع های حقوقی، خانواده و حل اختلاف و تعدادی از قضات با حضور در سالن محکومان مالی ندامتگاه فردیس با 70 نفر از بازداشت شدگان مالی و گفتگو با این قشر همراه شد.

فاضلی هریکندی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه در این دیدار با تمام محکومان مالی شهرستان کرج دیدار و گفت و گو شد بیان کرد: پس از استماع درخواست های ارائه شده و بررسی های صورت گرفته، با 50 درخواست اعسار موافقت و به 15 نفر نیز جهت اخذ رضایت از طلبکاران مرخصی اعطا شد.

وی یادآور شد: در این دیدار همچنین مقرر شد ستاد دیه استان جهت تسهیل در آزادی آنها بخشی از محکومیت مالی این افراد را از منابع مربوطه و نیز بهره گیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا پای درد دل محکومان مالی زندان کچویی/موافقت با با 50 درخواست اعسار

دستگاه قضا پای درد دل محکومان مالی زندان کچویی/موافقت با با 50 درخواست اعسار