مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 12:122022-10-22سياسي

مهر سینما رویدادی امیدبخش برای تمرکز زدایی از پایتخت و توجه به سینمای استان ها


آیین مهر سینمای ایران در قم با حضور محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور و جمعی از مسئولان، هنرمندان و فیلمسازان استان قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، این رویداد در استان قم و با حضور محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی، هاشم میرزاخانی مدیرعامل مؤسسه سینماشهر، محمدرضا سوقندی مدیرکل دفتر امور استان ها و مجلس سازمان سینمایی، امیر علی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای مرکز قم و نرجس نیازمند عضو شورای شهر قم برگزار شد.

محمد خزاعی در سخنانی از توجه به هنرمندان و فیلمسازان استانی به عنوان یکی از اولویت های این سازمان یاد کرد و اظهار داشت: آیین مهر سینمای ایران طی سال های آینده نیز به منظور تکریم اهالی ملموس در جریان مشکلات هنرمندان و فیلمسازان قرار بگیریم و برای حل مشکلات استان ها تلاش مؤثری داشته باشیم.

رییس سازمان سینمایی کشور با اشاره به اینکه امروز تفاهم نامه مطلوبی با استاندار قم منعقد شد، مطرح کرد: در این تفاهم نامه نسبت به تولید فیلم و مستند، تجهیز انجمن سینمای جوانان قم، نوسازی و تجهیز برخی سینماهای قم و برگزاری جشنواره های سینمایی تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر سینما رویدادی امیدبخش برای تمرکز زدایی از پایتخت و توجه به سینمای استان ها

مهر سینما رویدادی امیدبخش برای تمرکز زدایی از پایتخت و توجه به سینمای استان ها