مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:272022-10-22اقتصادي

خودروی برقی وارد گیلان می شود


واردات خودروی برقی جهت نوسازی حمل ونقل عمومی گیلان یکی از دستاوردهای حضور هیأت اقتصادی اعزامی سازمان منطقه آزاد انزلی در رویداد اینوکس 2022 در کیش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، در رویداد اینوکس کیش 2022 که شامل دو نمایشگاه چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی بود این سازمان حضور پیدا کرد.

در این رویداد مشارکت 10 شرکت تولیدی-صنعتی و انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه در قالب یک غرفه واحد و متشکل بود که با همکاری دو طرف توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری و همکاری مشترک با شرکت ها و نهادهای حاضر در رویداد کیش اینوکس 2022 عرضه شد و درعین حال با همکاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان بسته ها سرمایه گذاری استان نیز در غرفه سازمان ارائه شد.

جلسه با شرکت واردکننده خودروهای برقی به منطقه آزاد کیش جهت عرضه این خودروها برای بهره برداری شخصی در محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی و ناوگان حمل ونقل عمومی استان از مهم ترین برنامه های جنبی حضور هیأت اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی در رویداد مزبور بود که بر اساس توافق صورت گرفته با مدیران مجموعه و مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور تسهیلات لازم جهت نوسازی شبکه حمل ونقل عمومی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی برقی وارد گیلان می شود

خودروی برقی وارد گیلان می شود