مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:272022-10-22اقتصادي

ورود سرمایه گذاران به حوزه ورزش منجر به توسعه ورزش می شود


ورود سرمایه گذاران و واحدهای اقتصادی به حوزه ورزش منجر به تقویت و توسعه ورزش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا امروز در دیدار با روسای هیات های ورزشی بمناسبت هفته تربیت بدنی، بر داشتن نگرش منصفانه در حوزه ورزش تاکید کرد و افزود: تقویت نگرش اسپانسری در ورزش می تواند تاثیرگذار باشد  و به تحول ورزش استان کمک کند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان یکی از هفت منطقه آزاد سرمایه گذاری است که در مجلس تصویب شده است، تصریح کرد: در این راستا سرمایه گذاران و واحدهای اقتصادی با حمایت از ورزش می توانند به تقویت این بخش کمک کنند.

به گفته وی، در اکثر استان های کشور ده ها چهره سیاسی و غیرسیاسی و سرمایه گذاران بزرگ به حوزه ورزش ورود کرده و مسولیت می پذیرند.

استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی و ظرفیت های تیمی در استان حمایت از بعد ورزش قهرمانی را جزو وظایف دولت دانست.

وی با اشاره به اینکه کردستان علیرغم داشتن ظرفیت های اقتصادی اما یک استان صنعتی نیست، یادآور شد: مقوله اقتصاد ورزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

زارعی کوشا تصریح کرد: من مدعی هستم رویکرد جدی مدیریت استان و بیشترین ملاقات و جلسات در استان مربوط به حوزه ورزش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سرمایه گذاران به حوزه ورزش منجر به توسعه ورزش می شود

ورود سرمایه گذاران به حوزه ورزش منجر به توسعه ورزش می شود