مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 11:372022-10-23اجتماعي

کاهش دید و کیفیت هوای اصفهان به دنبال غبار صبحگاهی


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت کمی تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود و در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی غبار صبحگاهی منجر به کاهش دید و کیفیت هوا می شود.

- حجت اله علی عسگریان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت کمی تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود و در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی غبار صبحگاهی منجر به کاهش دید و کیفیت هوا می شود.

علی عسگریان با بیان اینکه در مناطق غربی استان از روز سه شنبه افزایش ابر محسوس تر و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود، گفت: دمای هوا طی 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 29 و کمینه فردا صبح 11 درجه سانتی گراد و خوروبیابانک با 32 و بویین میاندشت با یک درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان پیش بینی می شود.

انتهای پیام/63101/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دید و کیفیت هوای اصفهان به دنبال غبار صبحگاهی

کاهش دید و کیفیت هوای اصفهان به دنبال غبار صبحگاهی