مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 13:122022-10-23سياسي

امینی: مجلس زیر بار افزایش 10 و 20 درصدی مستمری مددجویان نرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدحمزه امینی افزایش مستمری مددجویان را با توجه به رشد تورم، - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان، گفت: مجلس زیر بار افزایش 10 و 20 درصدی مستمری مددجویان نرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدحمزه امینی افزایش مستمری مددجویان را با توجه به رشد تورم، ضروری دانست و گفت: کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون فرعی موضوع را بررسی کرده است.

با توجه به اثرات تورم بر روی دهک های پایین جامعه به ویژه خانوار های تحت پوشش نهاد های حمایتی، همه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس تلاش کردند تا میزان مستمری مددجویان از آنچه که دولت در نظر گرفته بود بیشتر شود؛ بنابراین افزایش 10 و 20 درصدی در متن لایحه را قبول نکردیم؛ و در مورد مددجویان خواستیم تا افزایش دست کم 30 درصدی برای مستمری آن ها اتفاق بیفتد.

نماینده هشترود در مجلس ادامه داد: نظر نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس این بود که اگر مستمری مددجویان 400 هزار تومان است به 600 هزار تومان ارتقا یابد و این موضوع در کمیسیون مطرح شد، اما موانعی هست که دولت در بودجه خود محدودیت سقف دارد و نمی تواند افزایش مد نظر مجلس را اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امینی: مجلس زیر بار افزایش 10 و 20 درصدی مستمری مددجویان نرفت

امینی: مجلس زیر بار افزایش 10 و 20 درصدی مستمری مددجویان نرفت