مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 13:122022-10-23اقتصادي

خانه مهر شهرضا، مأمنی برای توانمندی و نشاط سالمندان


رییس اداره بهزیستی شهرضا با بیان اینکه پروژه عظیم خانه مهر در حال تکمیل برای آغاز فعالیت خود در زمینه نگهداری سالمندان است، گفت: در این مرکز سالمندان، - سید علی موسوی رییس اداره بهزیستی است که سبب می شود احساس تنهایی بیشتری داشته باشند، عنوان کرد: مطالعات نشان می دهد حدود  81.

7 درصد از سالمندان کاملاً مستقل، 13.

3 درصد نیازمند به کمک در انجام فعالیت های روزمره و 5 درصد کاملاً غیر مستقل  و به دیگران کاملاً وابسته هستند که در مجموع تعداد نیازمند به خدمات توانبخشی مراقبتی حدود 18 درصد است.

وی با بیان اینکه آمار سالمندان شهرستان شهرضا طبق اعلام ثبت احوال این شهرستان بیش از 18 هزار نفر است، ادامه داد: در راستای خدمات به سالمندان، خانه رضوان در سه بخش روزانه، شبانه روزی و ویزیت در منزل فعالیت می کند و پروژه عظیم خانه مهر در حال تکمیل برای آغاز فعالیت خود در زمینه نگهداری سالمندان است که امیدواریم به همت هیأت مدیره جدید و خیران شاهد افتتاح فاز اول این پروژه برای بهره برداری و استفاده سالمندان باشیم.

موسوی تصریح کرد: خیرانی که تصمیم به احداث این مرکز گرفته اند، در تلاش هستند در راستای فرهنگ سازی و آموزش راهکارهای مفید برای پیر شدن در عین سلامت و فراهم کردن شرایط مناسب برای طی کردن دوران سالمندی با سلامت، نشاط، آرامش، آسایش و لذت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مهر شهرضا، مأمنی برای توانمندی و نشاط سالمندان

خانه مهر شهرضا، مأمنی برای توانمندی و نشاط سالمندان