مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 13:572022-10-23حوادث

دستگیری 3 مرد و 2 زن سارق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری دربند درحال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری سفید رنگ که دو آقا و یک خانم سرنشین آن بودند، - رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه مرد و دو زن سارق در جریان انجام دو عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری دربند درحال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری سفید رنگ که دو آقا و یک خانم سرنشین آن بودند، مشکوک شدند.

این افراد در حال پرسه زنی در محل و زاغ زنی خانه های ویلایی بودند و در همین راستا نیز ماموران رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران برای بررسی بیشتر به متهمان مراجعه کردند، گفت: سرنشینان این خودرو با مشاهده خودروی پلیس از محل متواری شدند که در پی آن عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و متهمان آغاز شد.

در ادامه تعقیب و گریز که دقایقی به طول انجامید، مجرمان اشیایی را از داخل ماشین به سمت خودروی پلیس پرتاب کردند که با مهارت ماموران خودروی این افراد متوقف شده و هر سه متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 مرد و 2 زن سارق

دستگیری 3 مرد و 2 زن سارق