مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 21:172022-10-23اقتصادي

امضای وزیر کشور به زودی پای حکم شهردار شهرکرد می نشیند


همه اقدامات و مکاتبات قانونی و اداری لازم برای صدور حکم شهردار شهرکرد در وزارت کشور انجام شده و به زودی، حکم محمدحسین واحدیان از سوی وزیر کشور امضا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد روز گذشته مصطفی حیدری رییس شورا، یوسف صادقی نایب رییس شورای اسلامی و عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد با فردین شاکری رییس و عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن دیدار و توافقنامه سفر ریاست جمهوری در جهت رفع وضعیت زیرساختی شهرک منظریه و روند امضای حکم شهردار شهرکرد را پیگیری کردند.

 طبق این توافقنامه باید میزان 200 میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت های لازم در منظریه به شهرداری شهرکرد واگذار شود.

تحویل زمین به جای اعتبار به شهرداری شهرکرد مصطفی حیدری در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: در سفر ریاست جمهوری توافقنامه ای بین اداره کل راه و شهرسازی استان با شهرداری شهرکرد برای ایجاد زیرساخت های محله منظریه امضا شد، اما تکمیل زیرساخت ها در گرو تامین و دریافت اعتبارات 200 میلیارد تومانی از اداره کل راه و شهرسازی استان بود.

رییس شورای اسلامی شهرکرد افزود: در دیدار با رییس و عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، در خصوص پرداخت این اعتبار به شهرداری مقرر شد تا یک ماه آینده در قبال این 200 میلیارد تومان زمین هایی با قیمت کارشناسی روز تحوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای وزیر کشور به زودی پای حکم شهردار شهرکرد می نشیند

امضای وزیر کشور به زودی پای حکم شهردار شهرکرد می نشیند