موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 09:222022-10-24سياسي

چه زمانی اغتشاشات مصداق محاربه پیدا می کند؟


برخورد قاطع قوه قضاییه با آشوبگران و چهره های مشهوری که مردم را دعوت به این امر کردند، یک مطالبه عمومی از سوی مردم است که در این گزارش به تشریح مجازاتی که در قانون برای این افراد پیش بینی شده پرداخته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، احساسات عمومی جامعه پس از فوت مرحومه مهسا امینی جریحه دار شد، با فوت این خانم موجی در فضای مجازی شکل گرفت، موجی که همانند یک رودخانه پرخروش راست و دروغ را با خود همراه کرده بود.

  بسیاری از افراد مشهور تحت تاثیر فضای عمومی جامعه و یا برای جا نماندن از موج با انتشار حرف های دو پهلو و دروغ پراکنی به همراه دروغ پراکنی و زردنگاری های شبکه های معاند و.

همه آتش بیار معرکه ای بود که در نهایت توانست مردم معترض را به خیابان بکشاند، اما مسیر این اعتراضات از دقایق اولیه رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و با شعارهای رادیکالی و تخریب اموال عمومی، آتش زدن پرچم، کشیدن چادر از سر یک خانم و حتی سوزاندن ماموران و نیروی انتظامی درخواست شناسایی و جمع آوری فوری این مخلان آرامش ساکنان را داریم.

همچنین از آنجایی که اینها هنجارشکن هستند حتما در سوءپیشینه کیفری درج شود، زیرا این افراد تهدید امنیتی برای سایر کشورها هستند و اگر اجازه خروج از کشور به آنها بدهیم حتما آنها را دچار مشکل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی اغتشاشات مصداق محاربه پیدا می کند؟

چه زمانی اغتشاشات مصداق محاربه پیدا می کند؟