مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 09:372022-10-24بين الملل

سفر زائران ایرانی به سوریه تسهیل می شود


رییس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «زهیر خزیم» وزیر حمل و نقل سوریه، راه های توسعه همکاری و هماهنگی بین تهران و دمشق در زمینه انتقال زائران و تسهیل ورود آنها به دو کشور را مورد بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از رسانه های سوریه، سید صادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت ایران در دیدار با مهندس زهیر خزیم وزیر حمل و نقل سوریه گفت: در این دیدار که در وزارت حمل و نقل سوریه در دمشق برگزار شد، دو طرف علاقه مندی خود را برای غلبه بر مشکلات و تسهیل تردد گروه های گردشگری دینی و زائرانی که از طریق خطوط هوایی به هر دو کشور وارد می شوند و ارائه خدماتی که به تشویق و افزایش تقاضا و حمل و نقل زائران کمک می کند، اعلام کردند.

دو طرف در این دیدار همچنین بر لزوم انجام اقداماتی که به صنعت گردشگری دینی کمک می کند و تسهیلات ارائه شده از طریق وسائط نقلیه بویژه هوایی و خدمات فرودگاهی و تلاش برای کاهش هزینه ها و ارائه برنامه ها و کاهش هزینه ها در خطوط حمل و نقل اشاره کردند.

آنها تاکید کردند که این موضوع به افزایش توسعه اقتصادی و تجاری که پویایی حمل و نقل را به همراه دارد و به افزایش تعداد ورودی ها در بخش های مختلف از طریق شرکت های حمل و نقل کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر زائران ایرانی به سوریه تسهیل می شود

سفر زائران ایرانی به سوریه تسهیل می شود