مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 11:372022-10-24سياسي

سرو نوشیدنی و غذا در پیاده روهای شهر تخلف است


مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد گفت: سرو خوراکی توسط کافی شاپ ها یا فست فودها در پیاده رو تخلف است و اگر این مورد در سطح شهر مشاهده شود برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بررسی فعالیت کافه و قهوه فروشی ها در شهرکرد یکی از موضوعاتی بود که در جلسه شورای فرهنگ عمومی مهرماه مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه عبدالرضا علی محمدی گفت: کافی شاپ ها از لحاظ نحوه و ساعت کار باید بررسی شوند که دستگاه ها بررسی این موضوع را به یکدیگر پاس می دهند اما باید نظارت جدی شود.

دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری افزود: در خیابان کاشانی شهرکرد قهوه فروشی هایی وجود دارد که محل سرو آن در پیاده رو است، معمولا اجراییات شهرداری وسایل مغازه ها را که در داخل پیاده رو هستند با حکم سدمعبر جمع می کند اما در این خصوص تاکنون برخوردی انجام نداده است، آیا پیاده رو محل غذا خوردن و نوشیدن است؟(خبر کامل را بیرون بر خدمات ارائه می دادند و این روش برایشان عادت شده که حتما پیگیری می شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد افزود: قطعا این نوع خدمات دهی تخلف است و اگر در سطح شهر مشاهده شود اجاره فعالیت با این روش را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرو نوشیدنی و غذا در پیاده روهای شهر تخلف است

سرو نوشیدنی و غذا در پیاده روهای شهر تخلف است