مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 15:172022-10-24بين الملل

سفر ایرانی ها به سوریه به زودی ازسر گرفته می شود


او با بیان این که وزارت کشور سوریه، تمام امکانات لازم برای استقبال از زائران ایرانی را مهیا کرده است، گفت: تمام تلاش خود را برای موضوعات مطرح شده انجام خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس سازمان حج وزیارت پس از رایزنی و مذاکره با مقامات سوریه، خبر داد اعزام زائران ایرانی به سوریه به زودی از سرگرفته می شود.

 سیدصادق حسینی که برای برقراری دوباره اعزام زائران ایرانی به سوریه، در رأس هیأتی به این کشور سفر کرده است، گفت: برای راه اندازی دوباره سفر زائران ایرانی به سوریه، تفاهم نامه ای آماده شده که باید به امضاء طرفین برسد.

رییس سازمان حج و زیارت همچنین با اشاره به برنامه ریزی دقیق برای اعزام زائران ایرانی به سوریه، افزود: اعزام زائران کشورمان در روزهای آینده انجام می شود و این هفته نخستین پرواز از مشهد به سوریه عازم خواهد شد.

حسینی در این سفر در دیداری که با محمد الرحمون ـ وزیر کشور سوریه ـ موضوع امنیت، کرامت و سلامت زائران را پیگیری کرد و در این باره گفت: درخواست ما از وزارت کشور سوریه این است که زمینه و مقدمات لازم در حوزه تأمین امنیت را برای اعزام زائران ایرانی فراهم کنند تا زائران در امنیت و صحت کامل به این سفر معنوی مشرف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ایرانی ها به سوریه به زودی ازسر گرفته می شود

سفر ایرانی ها به سوریه به زودی ازسر گرفته می شود