مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 15:222022-10-24سياسي

روایتی از ترور شهید «علی امیدی» توسط منافقین


یازدهم مهرماه سال 60 بود که صدای شلیک رگبار اهالی میدان ابوذر اراک را به وحشت انداخت، این بار هدف شوم منافقین در ترور شخصیت های تاثیرگذار انقلابی علی امیدی کارگر مومن و انقلابی کارخانه آلومینیوم سازی بود که با درک شرایط حساس آن زمان و برای دفاع از اسلام .

- خبرگزاری فارس ـ  اراک؛ دشمنان ایران اسلامی که با پیروزی انقلاب منافع خود را به خطر دیده و دستشان از سلطه بر سرنوشت ملت ایران قطع شده بود، با حمایت از منافقین و مزدوران داخلی خود توطئه های بسیاری را علیه ایران طراحی کرده و دست به ترور انسان های بیگانه زدند که تاریخ گواه روشنی بر جنایات و توطئه های آمریکای مدعی حقوق بشر است که این روزها دم از دفاع از حقوق ملت ایران می زند.

حمایت های بی دریغ آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی از جنایات گروهک های تروریستی به ویژه منافقین در شهید و ترور کردن بیش از 22 نفر در شهر اراک تنها بخشی از اقدامات دولتمردان آمریکایی برای بازدارندگی حرکت انقلابی مردم و تلاش برای فروپاشی نظام اسلامی بوده است که معرفی شهدای ترور و روایت نحوه شهادت این شهدا می تواند نقش موثری در برملا کردن چهره واقعی خیانت های دشمنان انقلاب ایفا کند.

یازدهم مهرماه سال 60 بود که صدای شلیک رگبار اهالی میدان ابوذر اراک را به وحشت انداخت، بازهم ترور، بازهم ریخته شدن خون یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از ترور شهید «علی امیدی» توسط منافقین

روایتی از ترور شهید «علی امیدی» توسط منافقین