مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 16:172022-10-24اقتصادي

بانک صادرات ایران به 52 هزار نفر وام قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت کرد


بانک صادرات ایران به منظور تحقق سیاست های دولت برای حمایت از طرح جوانی جمعیت در نیمه اول سال 1401 بیش از 52 هزار فقره وام قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی افزود: این بانک در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نیمه اول سال جاری، 52 هزار و 149 فقره وام قرض الحسنه فرزندآوری به ارزش بیش از 20 هزار و 779 میلیارد ریال پرداخت کرد.

ایمانی با تشریح ضرورت حمایت نظام بانکی از بخش های مختلف جامعه و عمل به مسئولیت های اجتماعی افزود: پرداخت وام های قرض الحسنه در بانک صادرات ایران به عنوان یکی از شاخص های مسئولیت های اجتماعی برای رفع مشکلات خانواده ها و بهبود وضعیت معیشت آنها با حساسیت بیشتری ادامه دارد و برای تحقق اهداف مورد نظر، این بانک در نیمه اول سال جاری با پرداخت بیش از 157 هزار فقره وام قرض الحسنه به ارزش بالغ بر 135 هزار میلیارد ریال از اقشار مختلف مردم در زمینه های وام ازدواج، مشاغل خانگی، ودیعه مسکن، فرزندآوری و وام های ضروری مختلف حمایت کرده است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران توسعه اشتغال و تولید در بخش های مختلف اجتماعی را نیز مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه ایجاد و توسعه مشاغل خانگی به عنوان یکی از اهداف توانمندسازی و استقلال مالی و اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک صادرات ایران به 52 هزار نفر وام قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت کرد

بانک صادرات ایران به 52 هزار نفر وام قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت کرد