مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 08:322022-10-25اقتصادي

بورسی ها همچنان امیدوار باشند؟


یک کارشناس بازار سرمایه در رابطه با شرایط کنونی بازار سهام، گفت: واکنش بازار به گونه ای است که اخبار مثبت کوتاه مدت از جمله گزارشات مطلوب 6 ماهه شرکت ها توان مثبت کردن آن را ندارند و باتوجه به اصلاح قابل توجه چند ماه اخیر و محدوده بنیادی فعلی اغلب نماد .

- بورس تابناک ، اکبر نباتی، کارشناس تحلیل و معاملات کارگزاری بانک رفاه در خصوص روند معاملات بازار سهام در روزهای اخیر به بیدار بورس، گفت: به دلیل ابهامات بسیار در سطوح کلان و خرد پیرامون بازار سرمایه، روزهای بسیار سردی از لحاظ ارزش معاملات در بازار سرمایه سپری میکنیم.

وی ادامه داد: واکنش بازار به اخبار مثبت بسیار اندک بوده و هدف و انگیزه سرمایه گذاری ها کاهش یافته است؛ در این حالت کوچکترین عامل منفی میتواند سبب تشدید روند نزولی بازار شود.

برای مثال در گزارش های عملکرد 6 ماهه شرکت ها آمار منفی بیشتر از آمارهای مثبت مورد توجه بازار قرار گرفت و سبب ریزشی همچون امروز شد.

شاخص مجدد به 1 میلیون و 300 هزار واحد خواهد رسید؟ نباتی در را رابطه با از دست رفتن کف حمایتی شاخص 1 میلیون و 300 هزار واحدی، اظهار کرد: محدوده 1 میلیون و200 هزار واحدی میتواند محدوده حمایتی بسیار محکمی برای برگشت شاخص کل باشد و انتظار نمیرود شاخص کل به سطحی پایین از این محدوده نفوذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورسی ها همچنان امیدوار باشند؟

بورسی ها همچنان امیدوار باشند؟