مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 10:122022-10-25اقتصادي

8000 میلیارد ریال به پروژه آزادراه لردگان ـ ایذه اختصاص یافت


معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در سال جاری تاکنون 12 هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه آزادراه لردگان به ایذه اختصاص پیدا کرده که 4 هزار میلیارد ریال آن مربوط به بخشی از پروژه در استان خوزستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، سید حمید پورمحمدی در دیدار با استاندار و مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 8 هزار میلیارد ریال به آزادراه لردگان به ایذه اختصاص یافت، گفت: در سال جاری تاکنون 12 هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه مذکور اختصاص پیدا کرده که 4 هزار میلیارد ریال آن مربوط به بخشی از پروژه در استان خوزستان است.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات پروژه های کشور از طریق اعتبارات ملی و بخشی نیز از اعتبارات استانی تامین می شود، افزود: قرارگاه محرومیت زدایی در کشور تشکیل شده است و درصدد هستیم تا با استفاده از ظرفیت این قرارگاه در استان های محروم اقداماتی را برای کاهش محرومیت در حوزه های مختلف انجام دهیم.

وی تکمیل پروژه راه آهن مبارکه، سفیددشت به شهرکرد را ضروری دانست و یادآور شد: اجرای این پروژه به دلیل شرایط کوهستانی استان دشوار بود، اما با توجه به موقعیت جغرافیایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8000 میلیارد ریال به پروژه آزادراه لردگان ـ ایذه اختصاص یافت

8000 میلیارد ریال به پروژه آزادراه لردگان ـ ایذه اختصاص یافت